divendres, 28 de desembre del 2007

Michael Jackson inaugurarà un “Chiquipark” a Barcelona

L’intèrpret del mític tema “Thriler” inaugurarà el nou “Chiquipark” que s’ha construït a Montjuïc aquest proper dissabte a les 17:00h. La polèmica ha sorgit arran dels problemes que el cantant ha tingut amb la justícia americana com a conseqüència de les acusacions de pederasta. La seva assistència a aquest acte confirma que l’ex component dels “Jackson Five” ha de recórrer a noves fonts d’ingressos ja que, en els darrers anys, també ha patit un fort daltabaix econòmic. Molts “nerds” seguidors del cantant tindran l’oportunitat de veure en viu i en directe el seu ídol. Les previsions meteorològiques han anunciat pluja per l’hora de l’acte d’inauguració. Tot i això, Jackson ha comentat que “per mi no hi ha cap problema; faci fred o faci calor jo sempre vaig amb el meu paraigua i no tinc por de mullar-me; el que sí que m’importa és l’assistència dels més petits; com més hi hagin, millor”.

Fran Lledó